Nå løfter vi Byggmesteravtalen

Byggmesterforbundet forsterker partnerskapet med Proresult, noe som gir flere fordeler til våre medlemsbedrifter.

Proresult er Byggmesterforbundet sin foretrukne leverandør av programvare for prosjektstyring. Medlemsbedriftene i Byggmesterforbundet vil snart få flere fordeler.

Dette kaller vi Byggmesteravtalen:

• Medlemspriser på Proresult programvare.
  • Invitasjoner til eksklusive arrangementer.
  • Tilgang til Byggmesterforbundet sin store fagbase.
  • Stort fagmiljø rundt programvare som allerede brukes av et hundretalls byggmester-bedrifter.
  • Personlig oppfølging av kunder, av en programvareleverandør med snart 20 års erfaring i bransjen.
  • Tryggheten på et system som alltid er oppdatert med gjeldende regler, forskrifter og krav.

Alt i ett system

Ole Bernt jobber i VestlandsHus Sogn AS, som er medlem av Byggmesterforbundet.

Programvaren fra Proresult inneholder mange forskjellige funksjonsmoduler – En digital verktøykasse med alt en byggmester trenger til god prosjektstyring:

Kalkulasjonsprogram med tidbok, bygningsdelbibliotek og klimaregnskap, pluss egne moduler for tømrerarbeid, grunnarbeid, betongarbeid, muring, maling, rigg og drift.

Prosjektverktøy slik som timeregistrering med fravær og avspaseringsbank, ressursplanlegging, bildebank, lesetilgang, chattefunksjon, ekstraarbeid, fakturering, maskinregister, vareuttak, oppgavestyring, verktøyoversikt, interntransport, prosjektregnskap, rapportsenter, massekjøring, reiseregning, utleggsrefusjon, tilbudsmodul, brøytemodul med rodelister, kjørebok og ferdigmelding.

HMS/KS-system med RUH, avvikshåndtering og forbedringsforslag, sikker jobb analyser (SJA), sjekklister med malbibliotek, endringsvarsel og HMS-årshjul, alt oppdatert etter gjeldende regelverk.

Mannskapslister med programvaren Anleggsterminal , som gjør det enkelt å sjekke inn på byggeplasser og aneleggsområder. Registrering kan gjøres enten med mobil eller HMS-kort på fysisk kortleser, varsling og posisjonskontroll.

Integrasjoner mot de fleste store regnskapssystemer.

I sum gir Proresult byggmesteren muligheten til rask og effektiv registrering, oversikt og styring på prosjektene, fra kalkyle til overlevering. Alle modulene snakker sammen og gjør det enkelt å få «orden i sysakene».

Ønsker du å vite mer?

Kontakt Proresult for et uforpliktende introduksjonsmøte

Medlem? Se betingelser i den nye avtalen på Medlemsnettet

Ikke medlem? Bli medlem av Byggmesterforbundet her

Les mer om VestlandsHus Sogn AS her

VestlandsHus Sogn AS er medlem av Byggmesterforbundet.

11/09/2024