Byggmesterforsikring AS

Byggmesterforsikring AS er er et selskap, heleid av Byggmesterforbundet, som administrerer forsikringer for seriøse håndverksbedrifter.

Byggmesterforbundet har som byggmesternes bransjeorganisasjon hatt forsikringer som satsingsområde i over 30 år. Dette har ført til at organisasjonen i dag sitter på mye kompetanse om hvilke forsikringer medlemsbedriftene har behov for og hva de forskjellige forsikringene bør dekke.

I 2003 etablerte forbundet sitt eget selskap; Byggmesterforsikring AS. Selskapet har som formål å drive konkurranseutsetting og administrasjon av forsikringer for medlemsbedrifter. Etter 10 års drift omsettes det forsikring gjennom selskapet for 100 millioner kroner i året. Byggmesterforsikring AS holder til i lokaler på Ski og har i dag 13 ansatte.

Tilbudet er svært godt mottatt av medlemsbedriftene og anses som en av de aller viktigste medlemsfordelene. I tillegg til å spare penger får også bedriftene bransjetilpassede produkter og rådgivning sett fra bedriftenes egne arenaer. Vi kjenner til hverdagen og virkeligheten på byggeplassene

Byggmesterforsikring AS kan tilby de aller fleste forsikringsprodukter, fra en komplett forsikringsløsning for bedriftene, til gunstige privatforsikringer for eierne. Sammenligninger viser at Byggmesterforsikring har svært konkurransedyktige tilbud. Selskapet er Norges kansje eneste leverandør av både skadeforsikring og kontraktsgarantier.

Byggmesterforsikring AS har mange ulike leverandører (forsikringsselskap), da de til enhver tid velger de beste betingelser for hvert enkelt produkt. Likevel skjer alle henvendelser om poliser, endringer, vilkår og skader direkte til Byggmesterforsikring.

Byggmesterforsikring AS

Nordbyveien 70, 1406 SKI
Telefaks: 64 86 46 01
firmapost@bmf.no