Vi søker advokatfullmektig/ advokat

Entreprise- og arbeidsrett med interesse for prosedyre og tvisteløsning.

Søknadsfrist: 20. august.

T.o.m. 17. august tas søknader i mot gjennom utlysning på finn.no
Deretter kan søknader sendes direkte til hh@byggmesterforbundet.no

Ønsker du praktisk erfaring med entrepriserett, arbeidsrett, offentlige anskaffelser og plan- og bygningsrett? Ved vår juridiske avdeling er det nå en ledig stilling som advokatfullmektig/advokat.

Juridisk avdeling yter bistand til Byggmesterforbundets medlemsbedrifter. Vårt mål er å støtte medlemsbedriftenes virksomhet med juridisk rådgiving av høy kvalitet. Rådgivningen skjer i nært samarbeid med vår fagavdeling hvor det er ansatt fagkonsulenter med høy teknisk og praktisk kompetanse.

Stillingen gir mulighet til å både arbeide med saker som omhandler bustadoppføringsloven og håndverkertjenesteloven, samt proffe standardkontrakter som NS 8405, 8406 og 8407. Vi bistår også våre medlemsbedrifter i arbeidsrett.

Gode muligheter for prosedyre.

Arbeidsoppgaver:

• Juridisk bistand til medlemsbedriftene innen entreprise, arbeidsrett, offentlige anskaffelser og plan- og bygningsrett.
  • Tvistesaker, herunder prosedyre
  • Kurs- og foredragsvirksomhet

Personlige egenskaper:

• Gode akademiske resultater er en fordel, men personlig egenhet vil også bli vektlagt
  • God arbeidskapasitet
  • Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
  • Selvstendig og initiativrik

Vi tilbyr:

• Spennende arbeidsmiljø og gode kolleger
  • Konkurransedyktige lønnsvilkår
  • Gode forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid

Søknad:

Søknadsfrist: 20. august.
T.o.m. 17. august tas søknader i mot gjennom utlysning på finn.no
Deretter kan søknader sendes direkte til hh@byggmesterforbundet.no

Spørsmål om stillingen? Kontaktpersoner:

Harald Hansen, fungerende daglig leder
hh@byggmesterforbundet.no ,tlf.: 95 28 49 12

Eirik Gåskjønli, advokat
eg@byggmesterforbundet.no ,tlf. : 97 04 21 17

Om Byggmesterforbundet

Byggmesterforbundet er en bransjeforening for profesjonelle byggefirma, med over 800 medlemsbedrifter fra hele landet. Byggmesterforbundet jobber for et seriøst arbeidsliv, like konkurransevilkår, kompetanseheving og rekruttering til bransjen. Forbundet yter i tillegg utstrakt service direkte til sine medlemsbedrifter blant annet innenfor områdene jus, fag og kompetanse.

Byggmesterforbundet er, sammen med andre håndverksfag, tilsluttet organisasjonen Bygghåndverk Norge (BHN).

Administrasjonen er lokalisert i moderne og trivelige lokaler på Majorstuen i Oslo.

06/07/2024