Ny medlemsfordel - Anbudsvarsling fra Finndoff AS

Byggmesterforbundet har inngått avtale med Finndoff AS om anbudsvarsling av offentlige anbud.

Byggmesterforbundet har inngått en gunstig avtale med Finndoff AS om anbudsvarsling av offentlige anbud. Avtalen gir 15% rabatt på Finndoffs allerede prisgunstige PLUSS-abonnement (listepris 499,-/mnd), og inkluderer bistand med tilpasning av varslingsprofil for den enkelte medlemsbedrift.

3 uker gratis prøveperiode for medlemmer

Ved å benytte Byggmesterforbundets egne registreringsside hos Finndoff, kan medlemsbedrifter igangsette en 3 uker gratis og uforpliktende prøve av varslingstjenesten PLUSS med spesialtilpasset anbudsvarsling for byggebransjen i Norge, satt opp av Finndoffs anbudseksperter i samarbeid med Byggmesterforbundet.

I prøveabonnementet er det lagt inn standard varslingsprofil som dekker hele Norge, men den kan enkelt snevres inn ved å sende e-post til hjelp@finndoff.no og oppgi de fylker og/eller kommuner du ønsker.

Prøveabonnmentet er gratis og uforpliktende. Finndoff vil ta kontakt i prøveperioden for eventuell justering av varslingsprofil, samt avklaring om det er ønskelig å gå videre med rabattert betalingsabonnement når prøveperioden utløper.

Registrer deg på 1 minutt for prøve det ut:

Bestill gratis prøveperiode med spesialtilpasset anbudsvarsling

Introduksjonswebinar 14. juni

Finndoff vil delta på frokostwebinar for våre medlemmer fredag 14. juni kl. 08.00-08.30 der de vil orientere om løsningen og svare på spørsmål. Påmelding til webinaret senest 13. juni.

Les også mer om anbudsvarslingen og medlemsavtalen på Medlemsnettet/Innkjøpsavtaler.

02/06/2024