Ny medlemsavtale, med Würth Norge

Byggmesterforbundet har inngått en rammeavtale med Würth Norge, som gir våre medlemsbedrifter gode betingelser på både varer og tjenester.

Riktige produkter, med riktig pris og til riktig tid, bidrar til kostnadseffektive innkjøp.

Hos Würth blir kunden godt ivaretatt på alle områder. 57 butikker, kundesenter, netthandel og et stort salgsapparat står klare til å gjøre det enklere for våre medlemmer å gjøre en god jobb. Ved tilknytning til avtalen vil hver bedrift få tildelt en egen kontaktperson for videre oppfølging og samarbeid.

Rabattavtalen omfatter alle varer som er relevante for bygg og anleggsnæringen, og dekker samtidig de øvrige produktkategoriene Würth leverer.  Prisgrunnlaget for avtalen er leverandørens til enhver tid gjeldende priser. Grunnlaget baserer seg på en nettoprisliste og en rabattavtale som omfatter over 18.000 artikler.

Arbeid med miljø og bærekraft blir stadig viktigere, og Würth Norge vil også her kunne tilby rådgivning og dokumentasjon til både varelager og i byggeprosjekter. Som en del av sitt bærekraftsarbeid benytter Würth Norge flere anerkjente sertifiseringsordninger og standarder.

Medlemmer finner mer informasjon om avtalen og hvordan komme i gang under Innkjøpsavtaler på Medlemsnettet.

13/03/2023