Ny medlemsavtale, med Ahlsell

Byggmesterforbundet har inngått en rammeavtale med Ahlsell, som gir våre medlemsbedrifter gode betingelser på det brede utvalget av Ahlsell’s produkter, løsninger og tjenester.

Ahlsell kan tilby alt fra den minste skruen til avanserte komplette løsninger. Kombinasjonen av produkter fra ledende merker og Ahlsells egne produkter, gir våre medlemmer store muligheter til å finne riktige løsninger. Fra ett sted har man tilgang til tusenvis av artikler innen blant annet tekniske produkter for byggebransjen, verktøy, personlig verneutstyr og et stort utvalg festemidler og armeringstilbehør.

Ahlsell er til stede i mange norske byer og tettsteder med sine butikker og salgskontor, og vil bistå med service og råd for å forenkle arbeidshverdagen.
Se også AHLSELL BROSJYRE for mer informasjon om Ahlsell og deres produkter.

Prisgrunnlaget for medlemsavtalen er basert på prismatriser for produktene levert fra Ahlsells sentrallager eller hentet på Ahlsells logistikkpunkter. Prislister vil være lett tilgjengelige via Ahlsell sin nettbutikk. For større prosjekter vil prosjektpriser kunne avtales lokalt, med hvert enkelt medlem.

Det er både effektivt og lønnsomt å gjøre bestillingene gjennom Ahlsell nettbutikk. Ved netthandel gis en ekstra rabatt som blir direkte trukket fra ordrebeløpet.

Medlemmer finner mer informasjon om avtalen og hvordan komme i gang under Innkjøpsavtaler på Medlemsnettet.

17/03/2023