E-Håndverk - Kurs for tømrerfaget

Digital læringsplattform for bygghåndverksfagene med kurs både for lærlinger og håndverksbedrifter som vil utvikle sin fagkompetanse.

e-Håndverk er en digital læringsplattform for bygghåndverksfagene. Alle kursene for tømrerfaget, som er utviklet gjennom Byggmesterforbundets fagavdeling og Opplæringskontoret for tømrerfaget, tilfredsstiller Læreplan for fagutdanningen i VG1, VG2 og VG3.

e-Håndverk for bedrift

Kursene er først og fremst utviklet for lærlinger, men er like aktuelle for håndverksbedrifter og fagpersoner som trenger å utvikle sin fagkompetanse underveis i livsløpet. Våre medlemsbedrifter får gode rabatter på alle kursene hos e-Håndverk.

Les mer om kursene og bestill her

e-Håndverk for Opplæringskontor

E-læringen er laget for å gi best mulig opplæringstilbud for morgendagens tømrere. Opplæringskontor som er assosierte medlemmer i Byggmesterforbundet får medlemspris på e-læringspakken; kr. 4290,- /veil. 5900,- (eks. mva.)

Se hvilke kurs som inngår i «E-læringspakken for opplæringskontor».

Se også nyhetsartikler om e-Håndverk:

Lærer tømrerfaget bedre med e-Håndverk

Trond Viggo klinket til og landet svennebrev i tømrerfaget

21/11/2023