Kurs

FROKOSTWEBINAR: Den gode samtalen om sykefravær

NAV Arbeidslivssenter gir gode tips til den gode samtalen som verktøy i sykefraværsoppfølgingen.

Webinaret tar for seg hvorfor det er viktig å jobbe med sykefravær og vil gi mange gode tips til den gode samtalen som verktøy i sykefraværsoppfølgingen.

  • Hvorfor er sykefraværsoppfølging viktig for bedriften og den ansatte?​
  • Sykefraværsoppfølging som et samarbeid mellom ledelse og ansatte – plikter og rettigheter​
  • Den gode samtalen​ som et verktøy i sykefraværsoppfølgingen

Webinaret holdes av Henriette Johansen, rådgiver Inkluderende Arbeidsliv ved NAV Arbeidslivssenter.

Webinaret er det første i en rekke om sykefraværsoppfølging og forebygging av sykefravær og passer for ledere, tillitsvalgte og verneombud, HR og medarbeidere. Se det gjerne sammen!

 

 

Del denne siden via

08/03/2024 : På Teams , OSLO

0,50 time

Kl. 08:00-08:30

Pris

Webinaret er gratis, men krever påmelding. Påmeldingsfrist 7. mars!