Vi sees på Bygg Reis Deg!

Stand D03-10 med skjermbilder.jpg

Få nyttige fagtips og de beste messetilbudene på stand D03-10. Her er alt du må vite om våre aktiviteter på Bygg Reis Deg 2021.

Bygg Reis Deg arrangeres for 29. gang den 20. – 23. oktober 2021 i Norges Varemesse på Lillestrøm.

Byggmesterforbundet, Byggmesterforsikring og fagbladet Byggmesteren står sammen og håper å møte deg på standen vår. Besøk vår stand D03-10  – registrer deg her for gratisbilletter

Her er vi i hall D:

Standen er åpen under helle messa og bemannet med fagfolk fra Byggmesterforbundet og Byggmesterforsikring. Fagbladet Byggmesteren er også til stede.

Hva skjer på standen vår?

Uansett når du kommer innom oss kan du;

• Se vårt utvalg av E-læringskurs og andre kurs fra Byggmesterskolen
  • Lære mer om smarte verktøy fra Byggmesterforbundet og Proresult: Få demonstrasjon av ALT-i-ETT styringssystem og kalkulasjonsverktøy.
  • Møte fagsjefene og advokatene fra Byggmesterforbundet som gjerne besvarer dine spørsmål og veileder deg.
  • Byggmesterforsikring stiller med sine fagfolk for å veilede om løsninger og produkter innen forsikring og garantier.
  • Få siste utgave av Byggmesteren og andre overraskelser.
  • Nyt en kaffe, sjokolade og god sofa. Kom innom!

Messetilbud på E-læringskurs

Byggmesterskolen har messetilbud med knallpriser på E-læringskurs. Tilbudene gjelder allerede fra nå!

Byggmesterforbundet holder to foredrag på Bygg Reis Deg

Torsdag 21. oktober kl 10:30 – 10:55 Hovedscene i hall A:
Fagsjef Nils Jørgen BrodinFra kalkyle til ferdig prosjekt med digitale hjelpemidler som «snakker sammen

Digitalisering og sporbarhet i byggeprosessen er blitt stadig viktigere, både for å oppfylle myndighetskrav, og for å sikre en god flyt i byggeprosjektene. Vi beskriver våre forventninger til hvordan smarte digitale verktøy kan ta vare på og gjenbruke data gjennom hele prosessen, spesielt i små og mellomstore byggeprosjekter. Det gjelder kalkulasjon, kontrakt, byggesøknad, prosjektplanlegging, produktdata, klimaregnskap, timeregistrering, HMS/KS, FDV, lønn, prosjektregnskap og etterkalkyle.

Fredag 22. oktober kl 14:30 – 14:55 Konferanserommet hall A:
Frank Ivar Andersen, leder politisk avdeling: Gode hus bygges med kompetanse! Bidrar byggereglene til å sikre byggkvalitet, forbrukerinteresser og en seriøs byggenæring?

Hvorfor blir ikke bygningsmassen bedre? Vil ny regjering gjennomføre varslede regelverksendringer i byggesaksforskriften? Jeg skal holde et innlegg som belyser utviklingen i næringen, svakheter ved byggereglene og kvalitetsutfordringer som blir et stadig større samfunnsøkonomisk problem. Er du også opptatt av at vi skal ha god kvalitet på våre bygg, håper jeg du tar turen innom på Konferanserommet i Hall A kl. 14:30.

Du finner hele fagprogrammet til Bygg Reis Deg 2021 her.

Messetillbud på Byggmesteren

Er du interessert i tømrerfaget og bygging med tre? Prøv et abonnement på fagtidsskriftet Byggmesteren til halv pris i 2022.

Tilbudet gjelder for nye abonnenter og varer til og med 1. november 2021.

Trekk GULLblyanten!

Får du en gullfarget blyant har du vunnet ett års abonnement på Byggmesteren og er med i trekning av tre flotte Hilti avstandsmålere (levert av Motek). Vi kontakter vinnerne etter Bygg Reis Deg er avsluttet.

Vi ses på Bygg Reis Deg 2021!

Publisert: 16.10.21