Ung Byggmester - studentmedlemskap

Bli medlem i Byggmesterforbundet mens du er under utdanning!

Byggmesterforbundet tilbyr studentmedlemskap for deg som har svennebrev i tømrerfaget og er under videre utdanning som:

• Tømrermesteralt
  • Fagtekniker - bygg
  • Ingeniør/bachelor - bygg
  • Sivilingeniør/master - bygg

​STUDENTMEDLEMSKAP BEDRIFT

Er du under en av de nevnte utdanningene, og driver eller er delaktig i bedrift, kan bedriften bli fullverdig medlem og få tilgang til alt av Byggmesterforbundets  medlemsservice og tilbud. Blant annet kan du få  hjelp og råd av våre advokater på alt du lurer på innen lovmessige krav, kontrakter eller annet juridisk, tilgang til fageksperter som kan svare på tekniske og faglige spørsmål, forsikringer og garantier med medlemsrabatt, tilgang til gratis bruk av byggeblanketter fra Standard Online, med mere.

Les mer om våre medlemsfordeler.

Medlemsavgift beregnes i henhold til gjeldende kontingent og serviceavgift for ordinært bedriftsmedlemskap. Ved søknad om innmelding må det legges ved dokumentasjon på opptak til utdanningssted for relevant utdanning, og  forventet tidsramme for gjennomføring av studiet.

GRATIS PERSONLIG STUDENTMEDLEMSKAP

Er du under utdanning, men ikke driver egen bedrift, kan du bli personlig medlem. Medlemskapet gir deg abonnement på fagtidsskriftet ”Byggmesteren” og Nyhetsbrev fra Byggmesterforbundet med blant annet siste nytt om endringer i byggeregler og  orientering om politiske saker som er av viktighet for  byggebransjen og tømrerfaget.

Personlig medlemskap for studenter er gratis i studieperioden. Ved søknad om innmelding må det legges ved dokumentasjon på opptak til utdanningssted for relevant utdanning, og  forventet tidsramme for gjennomføring av studiet.

SØK MEDLEMSKAP

Se brosjyre - Ung Byggmester: