Digitale verktøy

Vi tilbyr komplett styringssystem og kalkulasjonsverktøy som gjør hverdagen enklere for deg som driver byggmesterbedrift. Vi tilbyr gratis brukerkurs og du kan ringe rett til våre fagkonsulenter for faglig support. Programmene er tilgjengelige for salg også til ikke-medlemmer, men som medlem får du selvsagt medlemsrabatt.

Proresult

ProResult er en komplett digital plattform med mulighet for å få alle funksjoner samlet på ett sted. Kan brukes av de som er ute på byggeplassen via smarttelefon og nettbrett.alt

• Styringssystem med KS/HMS
  • Timeregistrering
  • Integrasjon mot digital byggesøknad
  • Integrasjon mot Boligmappa
  • Mannskapsregistrering
  • Kjørebok
  • Integrasjon til kalkulasjon

Les mer og bestill

KalkOnline

Få bedre oversikt over totalkostnadene i et prosjekt! Kalk Online dekker alle byggfag med moduler for tømrerarbeid, murer, maler, betong, grunnarbeid, rigg og drift. Ved kalkulasjon i Kalk Online er produkter direkte koblet til NOBB som gir tilgang til dokumentasjon for valgte produkter. Kalkulasjoner og milepæler som produseres i Kalk Online kan ved hjelp av itnegrasjon overføres direkte til prosjekt og KS-system i Proresult.

• Kalkulèr med riktig grunnlag
  • Sikker lagring og deling av data
  • Prosjektmalene du trenger
  • Markedets beste tidbok!
  • Direkte tilgang til NOBB
  • Proffe rapporter