Vi søker Regionleder for Byggmesterforbundet Østfold

For å styrke interessene til medlemsbedriftene i Østfold søker Byggmesterforbundet etter regionleder.

Arbeidsområdet vil være å gi service og bistand til medlemsbedriftene, ivareta bedriftenes lokale rammebetingelser og være en kontakt- og samarbeidspartner inn mot lokalt myndighetsapparat.

Hovedarbeidsområde i stillingen er å videreutvikle organisasjonen i Østfold gjennom rekruttering av medlemsbedrifter, bransjepolitisk arbeid og styrking av foreningens økonomi. Stillingen er underlagt Byggmesterforbundet sentralt, men innebærer tett samarbeide med styret i Byggmesterforbundet Østfold, ansvar for sekretærfunksjonen og den utøvende virksomheten i foreningen. Arbeidssted vil være i Østfold.

Stillingen gir gode muligheter for faglig og personlig utvikling i en bransjeforening med gode kolleger i forbundets administrasjon som innehar bred kompetanse på aktuelle saksfelt. Noe reisevirksomhet må påregnes.

Ønskede kvalifikasjoner og erfaring:

• Interesse for politiske sammenhenger og prosesser
  • Kunnskap om byggenæringen
  • Interesse for å arbeide inn mot media
  • Kjennskap til organisasjonsarbeid

Personlige egenskaper:

• "Selger"
  • Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Kommersiell tankegang

Vi tilbyr:

• Et hyggelig og uformelt miljø
  • Lønn etter avtale

Arbeidssted: Østfold.
Kvinner oppfordres til å søke.

Søknad:
Send søknad elektronisk innen 26. oktober merket “Regionleder Østfold” med kortfattet CV til Eva Andresen: ea@byggmesterforbundet.no

Spørsmål vedrørende stillingen rettes til:

Frank Ivar Andersen                                     Sindre Sandberg

Tlf. 918 93 800                                                 Tlf. 940 19 960

Publisert: 19.09.18

Stillingsannonse regionleder som pdf

Stillingsannonse regionleder på finn.no

Byggmesterforbundet er en bransjeforening for bygg og tømrermestere. Byggmesterforbundet har i dag ca. 1100 medlemmer, og er tilsluttet NHO gjennom Byggenæringens Landsforening (BNL).

Byggmesterforbundet Østfold er en lokalforening for medlemsbedriftene i Østfold basert på de tidligere tre lokalforeningene i Moss, Sarpsborg/Halden og Indre Østfold.