Speed dating med medlemmer i Rogaland

2016 02 15 Medlemsmøte Rogaland 01.jpg

Mandag 15. februar arrangerte Byggmesterforbundet Rogaland møte med medlemmer, ansatte og samarbeidspartnere i DNB Arena i Stavanger.

Mens Stavanger Oilers trente på isen ble middagen inntatt i restaurant Legenden på arenaens tredje plan. Deretter ble 38 deltakere fordelt på 10 grupper, og utstillere i like mange losjer. Hver av utstillerne fikk besøk av gruppene tur etter tur for å presentere sine produkter i 15 minutter.

Byggmesterforbundet var til stede og presenterte sine to nye dataprogrammer KS Online og KalkOnline som begge ble lansert på Bygg Reis Deg messa i oktober 2015. Begge programmene er nettbasert, topp moderne og tilpasset byggmesterbedriftene, noe vi fikk vist fram med å vise film og demo av programmene.

Ros til arrangørene for et bra og effektivt arrangement med stort utbytte for både deltakere og utstillere!

Fagkonsulent Øivind Ørnevik (også fotograf!), viser fram KS Online og KalkOnline til en av gruppene.

God stemning blandt medlemmene i Byggmesterforbundet Rogaland på møte i DNB Arena.

Publisert: 16.02.16

Se film - KS Online på byggeplassen:

De demo av KalkOnline: